Fredag - just perfect (again)

Brutalt lång sovmorgon men ändå enormt trött, hm? Kan bero på att jag inte gick och la mig igår utan satt upp till efter 02 för att det kändes jobbigt att gå 2 meter till sängen. Men jag hade bara två lektioner idag, spanska med Anna där det diskuterade sommarplaner, pepp! och matte-b med empan där vi briljerade idag igen, haha. Skönt skönt skönt med lov!

Power-shopping efter skolan med My och Vici. På ca. 1 timmes tid hann jag inhandla:
- randiga ballerina skor
- solgul topp
- korallfärgad topp
- peelingcrême
- vit vårväska


med andra ord hade jag flyt idag när det gällde shopping! Mötte upp Jade sedan på Zanzibar för att bege oss emot mitt favvofik för lite hallonpaj. Som vanligt kan man inte korsa Stureplan med Jade utan att bli fördröjd ca. en halvtimme eftersom Jade alltid träffar folk hon känner och ska stå och prata med. Men vi älskar henne ändå, haha <3

Årets första visit på uteserveringen, hur mysigt som helst. Röka i solskenet, äta äppelpaj och snacka. Sedan kom även Hamilton och hennes vän Joanna förbi, trevligt. Kvällens planer under planering, som vanligt under fredagseftermiddagarna.

Kvällens planer? well, bio och sedan utgång lutar det åt men vi får se hur det bli. Last night out in Stockholm med pinglorna innan alla drar iväg för att spendera påsklovet någon annan stans än iskalla Stockholm.


Dagens outfit:
Mörkblå stuprörsjeans, miss sixty
vitt ribbat baslinne, filippa k
rosa skjorta, ralph lauren
"radband" m. rosa pärlor
pärlörhängen
stora solglasögon
gucci-väska




<3

Kommentarer
Postat av: Jade

Tid är pengar, och vi har inte bråttom? HAHA
men det var värt hela vägen till fiket, igen.

åh, im lovin it.

Postat av: Bells

Jade: citera FFL igen och jag slår dig ;)

2006-04-09 @ 01:42:14
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Jade

jag ar i usa, sa det blir lite svart att sla mig, men men, jag citerar inte igen

2006-04-10 @ 00:21:12
Postat av: Bells

Jade: OH DIN LYXPINGLA DU ÄR I NEW YORK NU! SAY HEEEY TO BARNEYS FROM ME! :D

2006-04-10 @ 09:31:34
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Jade

Jag har sagt hej till bade den ena och den andra affaren. Jag har det saaaa himla bra :D

Idag har jag varit sailor med shorts och linne! hur ar vadret i sverige_


2006-04-10 @ 22:36:17
Postat av: Bells

Jade: du det förstår jag med, haha shopaholic där ;) Det är VÅR i sverige! :D

2006-04-11 @ 00:14:46
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback