vackra män och fina vänner.

Invalid var ordet. Att först få muskelvävnad torterad och dödad av en naprapat och sedan bege sig iväg på äventyr på Kungsholmen med efterföljande långprommis är inte att föredra. Nu ligger jag fast i sängen och kan typ inte röra mig, kul kul. Annars fika jag med Josefine idag på L'Angolo, jag drack rödvin och hon kaffe medan vi pratade om vackra män, huruvida han har lockigt hår eller inte, musik och livet. Det är så fina konversationer, även om vi ibland spårar ur och skrattar magknipsskratt. För ett par minuter idag kunde man tro att det fortfarande var sommar, solen brände i nacken och det var alldeles för varmt att ha jeans. Jag är inte klar med sommaren 2009 än, snälla, kom tillbaka lite till? Jag vill ha fler fräknar, mer rödbränd hud och solblekta hårtoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback