torsdag/fredag/vad du vill.



Vi hann inte riktigt höras igår för det var så fullspäckat schema att jag inte hann andas eller riktigt slå mig till ro förrän efter midnatt. Men; stressfrukost i Uppsala, tågjäktande till Stockholm, en sadistisk tandläkare som försökte slita loss mitt huvud från halsen, en trött frisör som gav mig en trött frisyr, hem till Josefine för att mellanlanda innan jag drack öl med Sebastian, även kallad basisten, och gjorde en ytterst trevlig men lite konstig intervju. Sedan fick jag äta knäckemackor hos Josefine till middag för middagstiden var för länge sedan förbi och till slut hamnade jag i en taxi på väg hem. Det var en omtumlande dag igår, men fin på flera sätt. Ja, det var fint.

Idag ska det fixas och trixas med en hel del inför Paris och annars ska jag försöka klämma in en kopp kaffe med Elisabeth när hon har lekt doktor i tillräckligt många timmar på KI. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback