tisdag.

  

God morgon världen! Jag har varit på benen i ett par timmar men det bästa med att inte jobba längre är att jag inte har bråttom någonstans. På agendan idag står skomakaren, träffa Sarah och sedan en spelning ikväll med Joos. Jag måste verkligen jobba på min musikfascism. Jag är allt som oftast rätt kräsen och har en bestämd mening med vad som är bra eller dåligt. Om man råkar gilla det jag tycker är uruselt så kan man lika gärna gå och hänga sig, typ, för jag kommer tjata sönder öronen på dig för att förklara varför just din favoritmusik suger. Däremot så har jag upptäckt storheten med Spotify. Idag går jag i åttan igen och lyssnar på Special D och taggar till. Hahahah. Skjut mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback