nyttigt internetstalkande och onyttigt städande.

Morgonen spenderades med havregrynsgröt toppade med gojibär och linfrön samt en hälsosam dos av internetstalkande innan jag mötte upp Josefine och traskade i solskenet. Vi åt lunch hemma hos mig och pratade om allt mellan himmel och jord innan hon stack in till stan och jag bestämde mig för att vara duktig. Jag har spenderat eftermiddagen med fruktansvärt tråkiga saker så som att städa byrålådor och rensa bland alla mina nagellack. Trist med nyttigt. Nu väntar True Blood och sömn. Förkylningen gnager bakom näsa och ögon och det vore väldigt trevligt att bli frisk innan veckan drar igång på riktigt. Puss!


Kommentarer
Postat av: sebastian

du har mail (!)

Postat av: Bells

Sebastian: Jag har svarat på ditt mail (!)

2009-09-09 @ 14:25:14
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback