lördagen i bilder.



I lördags firade jag och mina vänner att jag ska flytta till Paris och vi startade hela morgonen i solen på Kungsholmen med frukost på Petite France.




Om man bor i huset så kan man få frukosten uppskickad i mathissen, hur mysigt är inte det?




På kvällen åt vi algerisk/libanesisk mezemat och hallonparfait hemma hos mig, drack bubbliga drinkar och skrattade. Till en början ville alla gömma sig för kameran och då såg vi någorlunda civiliserade ut. Jag fick världens godaste knäck-kakor av Emelie som tog slut på tre sekunder och massor med andra fina saker.




Sedan glömde vi helt bort att vara vuxna och dansade till Las Ketchup Song och Macarena hela natten lång.


Kommentarer
Postat av: Josefine

jaha, ja... det är ju kul att man är fotogenisk, ja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback