lördag.

Igår var det sista dagen på jobbet och sista dagen för mig att lära Malin allt jag kan. Vi firade min sista dag med redaktionslunch på Mornington och jag blev nästan tårögd när jag fick ett Paris-kit av arbetskamraterna. Ost, baguett, rödvin och chokladtryfflar. Efter jobbet spontanfikade jag med JoosMocco. Sedan bar det av på fredagsöl med jobbet innan jag tog mitt pick och pack och åkte till Uppsala. Kvällen spenderades med Breaking and Entering och mitt Paris-kit. Idag är det lördag och jag har lyckats åka på en pangförkylning. Det känns mindre roligt. Men så går det när man ränner för mycket utomhus om natten och sover alldeles för lite. Oh well. Robin Hood-marathon och en balja thé ska nog få mig på benen igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback