hurtful.

Josefine varnade mig men jag kunde inte motstå frestelsen. Jag lyssnade på Erik Hassles debutalbum på Spotify. Jag menar, Hurtful var ju lagom trallvänlig och med tanke på den hypen det har varit runt karln med det röda håret så kunde ju inte debutalbumet vara så kasst? Jo. Backstreet Boys har gjort en comeback i form av en rödhårig karl med Marge Simpson-frisyr. Hade jag varit tolv år gammal hade jag älskat musiken, nu vill jag ha tillbaka mina förlorade minuter. Det gör ont i mina öron.

Kommentarer
Postat av: Josefine

i told u so! man ska alltid lyssna på josefine, hon vet bäst i alla lägen, jajamensan. i övrigt så gör ju bsb faktiskt comeback, nytt album om en månad, de ska till och med ge sig ut på turné tror jag. skavigå?

Postat av: Bells

Haha, jag såg det på perez blogg! Jag tror inte att jag vågar se mina barndomsidoler med "vuxna" ögon, jag tror att jag skulle bli så besviken att jag skulle behöva dränka mig i något starkt efteråt!

2009-09-07 @ 20:22:15
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback