ensamhet mellan röda lakan.

Jag har tio missade samtal på min mobiltelefon. Det är inte en ovanlighet eftersom jag så sällan har telefonen i närheten men idag så tryckte jag av tio samtal på raken för att jag var upptagen med att titta på True Blood. Samtidigt så känner jag mig ensam och vill ha sällskap. Det är så ironiskt. Gång på gång avböjer jag samtal för att jag känner att umgängesformen inte passar mig ikväll. Jag orkar inte aktivera mig och föra ett riktigt samtal med någon. Till slut blir jag ombedd att logga in på facebook, och samtidigt som jag tittar på vampyrserier kan jag växla fönster och engagera mig halvt om halvt i ett långrandigt samtal. Jag är ensam tillsammans med alla andra som är ensamma där ute.

Kommentarer
Postat av: sehbbbhbb

baaaah! facebook!

2009-09-13 @ 22:57:47
Postat av: Josefine

true blood är inte bra fören godric kommer in i serien och jag vet att du fortfarande häckar kvar på säsong ett! dessutom är allt jag säger superduper viktigt; gärna i versaler och med mycket utropstecken för att understryka det hela - jag menar hallååå vaskajahapåmeimorrn? världen går under.

Postat av: säbastjjjj

allt jag säger är viktigare.

</supermegaimportant>.

2009-09-13 @ 23:37:37
Postat av: Bells

Skärpning i kommentarsfältet! Allt JAG säger är såklart viktigast!

2009-09-14 @ 10:47:05
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback