vassa texter sticker och brinner under huden.

Det är skrämmande hur mycket ett samtal kan förändra. Igår fick Josefine möta sin basist, på riktigt, och idag fick jag min första hater på telefonlinjen. Okej, jag har fått min fair share av näthat, främst i min gamla blogg, men jag har aldrig blivit hatad för det jag gör professionellt tidigare. Jag satt i godan ro vid mitt skrivbord, sörplade thé och jobbade på när telefonen ringde. I andra änden var en rabiat tant som kallade mig jordens avskum som profiterade på människoöden.

Herregud, jag jobbar inte direkt för
Nyheter24. Jag blev helt tagen på sängen och chocken fick mig att bli ett darrande asplöv tills jag bestämde mig att låt henne hata mig för något hennes anhöriga har gjort, men låt henne inte trycka ner dig. Jag har bestämt mig för att ta hennes obefogade kritik som en komplimang. Jag skrev något som upprörde henne, det stack i hennes stackars förblindade ögon och så ska det vara. Vassa texter ska skära genom skärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback