vänner, uteliggare och fina pojkar.


Uteliggarmode i W, foto: Craig McDean

Okej. Jag tog mig samman. Idag fikade jag med Vici och Empan och åt alldeles för mycket glasyr och för lite muffins för att det ska vara okej. Det var så fint att sitta med dessa flickor och prata framtid. Sedan kom jag hem och fick blommor av världens bästa pojkvän. Det gjorde mig superglad. Men sedan kraschade min framtid en aning och plötsligt har jag ingen aning om vad jag ska göra i vår. Det gör mig stressad. Måndagar ska inte börja med att allt krackelerar. Fan. Oh well, jag får helt enkelt börja tigga eller börja klä mig i gamla shoppingkassar. Tur att jag har så svårt för att slänga saker, jag tror att jag har en tillräckligt stor MiuMiu-kasse att dressa mig i nästa vår.

Och jag kan inte sluta fundera över vad Nyheter24 ville mig i eftermiddags? Jag har lovat mig själv otaliga gånger att bli bättre på att svara i telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback