ready for combat.


Steven Meisel för Vogue Italia


Krigföring. Johan pratade om strategier när vi lunchade i söndags och i vanliga fall har jag stenkoll på hur jag krigar med jämlikar på bästa sätt. Rise above them. Om det inte fungerar så är det dags att kalla i det tunga artilleriet och det görs på bästa sätt genom att trycka på alla känsliga punkter du kan hitta, gärna samtidigt, och lämna sedan din fiende blödade i rännstenen medan du går därifrån.


Den här gången är jag i underläget. Jag har ingenting att vinna, jag kan bara förlora och det irriterar mig. Förhoppningsvis har asiaten utan namn (Josefine har förbjudit mig att blogga om henne så hädan efter är det omskrivningar som gäller) några smarta knep i jackärmen. Annars får jag helt enkelt överdosera glass idag, hoppas att jag går upp ca 100 kg så att jag bekvämt kan lägga mig ovanpå mina motståndare. Annars kanske mjältbrand vore något...


Kommentarer
Postat av: J

vad tusan är det som har hänt?

2009-08-25 @ 16:19:07
Postat av: Bells

J: Jag kan berätta om ett tag, men inte just nu. Tids nog får ni veta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback