en kväll på gärdet.


Lördagen spenderades hemma hos Emelie tillsammans med Vici, en himla massa rödvin och musik. Det var väldigt trevligt att sitta i Emelies lilla lägenhet och prata kvällen igenom. Tösen pluggar på JMK och jag är dödlig avundsjuk, såklart. När klockan närmade sig midnatt svängde vi ner mot Stureplan, efter en kort detour då vi stalkade en Chuck Bass-look-alike på gatan, hah. Jag mötte upp Josefine och Kevin och promenerade längs vattnet mot Medborgarplatsen för sitta utomhus, prata litteratur och kedjeröka. Jag uppskattar bra konversationer, jag älskar bra konversationer och igår var det många bra konversationer så får mig att tänka efter lite till, våga lite mer och hoppa lite högre. Det är så fint.

Kommentarer
Postat av: Empan

åh vad fina bilderna blev. Jag lånar den till min blogg om det är ok :) Har du lust att mejla över bilderna till mig?

Postat av: Bells

Empan: Javisst, låna på. Tack för igår, det var himla trevligt! Jag ska se till att försöka maila bilderna, men jag tror att det får bli imorgon för mitt internet strejkar ikväll.

2009-08-23 @ 22:33:20
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback