i still love you, atacoma.

     
  


Jag vet att jag tjatar, men jag fullkomligen älskar mina nya skor från Acne. Jag vet förstås inte om jag tråkar ut er alldeles förskräckligt med mitt prat och gnat om skor, är ni intresserade av skor? Gillar ni väskor lika mycket som jag? Tycker ni om att läsa om sex drugs and rock n' roll? Eftersom jag inte vet det minsta om er så vet jag inte heller om ni bara dör av tristess när jag berättar om mina nya skor. Hur som helst, min mamma är nog världens bästa. Jag har varit lite osäker på om jag ska behålla Atacoma eller inte just eftersom jag har så svårt att hitta skor som inte glappar i hälen. Mamma sänkte rösten som om hon skulle avslöja meningen med livet eller någon annan fascinerande hemlighet och sa; Isabelle, du kommer gräma ihjäl dig om du inte behåller skorna. Ungefär precis det jag behövde höra.


Kommentarer
Postat av: Jade

Behåll skorna! Man kan aldrig ha för många par..

2009-08-20 @ 15:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback