torsdag.

Så var man ett festivalband rikare. Popaganda, helt spontant imorgonkväll alltså. MGMT är det enda band jag vill se och det enda band jag kommer hinna se eftersom vi har kick off med jobbet imorgonkväll. Lina och jag, plus kanske asiaten utan namn, och musik. Mörker. Det blir fint.

Idag har annars varit en ganska värdelös dag. Jag har haft Air France i öronen hela dagen, varken mer eller mindre, men ändå ljud som stänger ute allt runt omkring. Besökte husläkaren och fick Tamiflu inför Paris och nu är det en mindre sak att komma ihåg att fixa med innan jag åker. Det är ironiskt att det inte var svårt att hitta en läkare som ville skriva ut medicin trots lack of symptom utan det svåra var att hitta ett Apotek som fortfarande hade en kartong piller kvar till mig. Hah. Synd bara att mitt knä fullständigt dödar mig. Oh well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback