söndag.

 
Natasha Poly, Vogue Paris, september 2009, Mario Sorrenti

Det var ett jävla självmordsuppdrag att gå upp imorse. Inte för att jag var bakfull nej, utan för att jag hatar hatar hatar min väckarklocka. Särskilt på helger. Men Johan har slitit sig i helgen från att leka med de stora grabbarna i lumpen och lämnade automatvapnet för att skvallra och dricka iskall cola på L'Angolo. Med andra ord fick jag masa mig upp ur sängen, duscha iskallt och dricka 2 liter vatten innan jag överhuvudtaget kunde tänka på att orka röra mig in mot stan. Trevligt var det i alla fall. Vi diskuterade krig och vapen, typ, jag gillar sådant. Haha. Därefter bättrade jag på brännan, för helt ärligt, det är okej att vara likblek om man ser ut som snövit, annars är det inte lika kul. Nu ska jag rehabilitera mig själv för i veckan händer en massa roliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback