söndag.


Slumdog Millionaire och lösviktsgodis igårkväll. Fantastisk lördag, bra film och pojkvännen. Efter anonyma påtryckningar kan jag meddela att det är inte min karl jag vill knäcka näsbenet på, som jag berättar om i inlägget nedan.

Söndagen har ägnats åt att prata två timmar med Vici i telefonen och fått höra allt om studentlivet i Örebro och fjärilarna i maggropen inför Lund. Vi pratade om livsval, att vara kedjad till sitt öde och hur det kryper i benen när man redan har gått vidare mentalt. Jag har redan flyttat till Paris psykiskt och snart även fysiskt. Det skrämmer livet ur mig, men på ett bra sätt. Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att titta på Gossip Girl och fantasiera om främmande städer. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback