smoothies och dyrbara löften.



Idag snuddade jag vid min kind-of-hälsosamma livsstil. Jag drack en spygrön spenat och spirulina smoothie till lunch och var proppmätt ända tills Josefine började yra om prinsesstårta via telefon, på eftermiddagen. Då sprack det en aning. Så för att stilla mitt sug på fluffig fryst grädde och syltklädd kakbotten så åt jag en fat free yoghurtglass. Och sen gick jag och Vici non stop i två timmar. Jag vet att allt låter lite pro-ana-nybörjare men så är inte fallet. Jag skulle aldrig klara av att sluta äta eller börja träna varje dag, eller gå på konstiga äppeldieter. Jag vill bara känna mig smalare. That's it. Och i höst så skulle jag inte banga på att vara likblek heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback