skvallertanter och hatkommentarer.

Sedan Michaela Forni bloggade om att hennes vän har hånglat med Robert Pattinson (jag vet, jag dör) så har hysteri brutit ut i hennes kommentarsfält. Jag brukar sällan läsa kommentarer i andra bloggar men kunde inte låta bli. I skrivande stund är det 63 kommentarer som hetsigt diskuterar huruvida Pattinson är snygg eller ser ut som en våldtäktsman samt att majoriteten av läsarna är övertygade om att Michaela eller hennes vän ljuger. Hah. Jag måste älska lite att Bloggkommentatorerna ger sig in i leken och berättar om ex-klasskompisen som hånglade med Leonardo Di Caprio samt tjejen som kommenterat i Michaelas blogg och berättar att hon hånglat med Håkan Hellström. Vore det inte väldigt roligt med en blogg som enbart skrev om svenska tjejers eskapader med kändisar? Jag hade tyckt det. Mitt nya beroende är ju trots allt Perez Hilton (ca. tre år efter alla andra).

Kommentarer
Postat av: Sandy

tja, vet inte om det är något att skryta om men pete doherty! pete doherty! just saying!

Postat av: Bells

Sandy: Har du?! Jag tycker att han är väldigt fin när han har en av sina mindre sunkiga junkie-dagar.

2009-08-13 @ 08:56:14
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: Sandy

oktober förra året. det är inget speciellt i london direkt, han är inte sedd som en kändis över huvud taget eftersom att han är out and about så ofta. och tyvärr måste jag säga att han är faktiskt finast under sina junkieperioder, han är liksom inte så fet då. haha usch vad hemskt. men tja, oavsett drogerna tycker jag ändå han är en av vår tids största poeter och låtskrivare.

2009-08-13 @ 12:48:51
URL: http://cottonstyle.co.uk
Postat av: Bells

Sandy: Hur kan livet vara så orättvist att alla bara springer omkring och hånglar med kändisar hela dagarna?! Va? Haha. Oavsett om han är snygg eller inte så håller jag med om att han är fullständigt briljant.

2009-08-13 @ 13:33:45
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback