jävla måndag.

Fuck it. Idag är ingen bra dags. Trots att jag har min nya jättefina tröja med enorma axlar. Den får mig att se smal ut, som Josefine konstaterade i provrummet. Jag tycker själv att jag ser väldigt liten och späd ut, flickig, och det är fint. Det är mulet utomhus och kallt, jag har ett ton kläder med mig in till stan att lämna in på kemtvätt men glömde såklart kameran som måste in på lagning. Jag har tänkt att träna på Sats idag men känner mest för att åka hem, tröstäta grekisk yoghurt och titta på Gossip Girl. Det är förbannat lockande. Annars måste jag fylla i en miljon papper till CSN och lyckas lista ut hur det franska försäkringssystemet fungerar. Och genom mina mörka ögon idag så ser inte veckan speciellt mycket bättre ut, helt tom på roligheter. Kanske Kåken på onsdag då, kanske. Men annars så har hösten rullat igång på riktigt med alla måsten och utan roligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback