igår och lite idag, faktiskt.

Igår Satsade jag och kände mig väldigt duktig när jag SPRANG i en halvtimme på löpbandet istället för att power-walka OCH lyfte vikter efteråt. Jag har blivit småbesatt av vikt och hälsa, det är inte speciellt hälsosamt men nyttigt i små doser. Jag äter, bara inte på Mc Donalds en gång i veckan. Oh well. Jag skulle önska att mina höfter kunder återgå till sitt normala storlek24-stadium, men Sarah hävdar att jag är i barnafödaålder och att det bara är att acceptera läget.


Kvällen spenderades hemma med pojkvännen som jobbar i Stockholm ett par dagar i veckan och idag så ska jag träffa Vici för isglass och promenad om vädret tillåter. Borde göra lite måsten som att köpa ansiktscrême och lämna in min trasiga kamera på Sonycenter.


Behöver jag nämna att jag är brutalt rastlös? Men sådant är livet ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback