bauer, f12, spy bar och sedvanligt name drop:ande.



God morgon solstrålar! Igår började vi med
att inviga min piratblusBauer över ett par Morning glory och prat. Jag gillar verkligen Bauer, men efter någon timme så var det dags att röra sig vidare och vi traskade ner mot det sedvanliga trapphänget vid vattnet. F12 var ganska mycket F12 igår, minus välbekanta ansikten. Det var trapphäng, lite frånvarande kindpussande, kedjerökande och spanande. Varken mer eller mindre. Jag kan tycka att det är alldeles utomordentligt trevligt när man är på det humöret men när det spritter i benen så vill man bara dansa, och det gör man inte bäst på F12. Så sagt och gjort bestämde vi oss för att gå till Spy Bar där Dinamarca spelade. Lika bra som vanligt. Vi drack öl, dansade oss svettiga till electrobeats och undvek närgångna britter. När musiken dunkar så glömmer jag det mesta och vaknar först till liv när någonting förändras. Som när modebloggsmaffian ställer sig i djbåset. Låt oss säga att musiken var ytterst eh, blandad och att electropulsen i mitt blodomlopp svalnade. Efter att vi fått en drink för mycket utspilld över foten och folk ragglade runt istället för att dansa, plus en insikt över att jag snart varit vaken i 24 timmar så bestämde vi oss för det vanliga; pommes och sedan en taxi hem. Fin kväll.

Nu är det dags att duscha bort ångorna från gårdagen och sätta mig på tåget mot Uppsala, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback