and I won't try to fight in the weekend wars.

Vissa dagar är mer händelserika än andra. Idag har jag jobbat som en galning, ätit massvis med god mat och träffat nya bekantskaper på jobbets kick off och sedan skyndat till Popaganda för att möta Lina. Min andra festival någonsin och trots ett pressat schema hann jag fram i tid till Steve Aoki spelade. Vi hängde på ölgården och lyssnade på musik. När det blev riktigt mörkt utomhus placerade vi oss på en liten liten kulle och dansade i regnet till MGMT. När himlen var fylld av såpbubblor, människorna dansade med glow sticks och Time to Pretend spelades så kändes allt så rätt. Efteråt så bestämde sig alla Popagandakids för att åka till Debaser, när åldersgränsen kvällen till ära bara var 18 år så måste man passa på (!), medan jag bestämde mig för att åka hem. Ibland tar man bra beslut. Det här var ett riktigt bra beslut. Jag är fortfarande blöt i håret och har blå eyeliner under ögonen men efter en kopp thé så är jag i alla fall inte genomfrusen. Fötterna värker lite, som de ska, efter att man har dansat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback