AYIA NAPA 2006

"FÖRSPEL - PARTY - NÄRSPEL & LIGGES?!"



"Ska vi dra en Smirre på barren innan vi drar ut?"



Galet röj på Grabbarna Grus, såklart.



"Räknas jag som semesteralkoholist om jag börjar såhär tidigt?"



Champagnekrig på Blue Moon Bar.



"Jag trivs allra bäst vid strippstången på XLNT"



Norge, alltid alltid Norge.



Coyotes för den brinnande bardisken & bästa förkröket.



"Du kan kalla mig för "Honom som alla hatar" "



"Er du ikke norsk?!"



Mille & hans protokoll.



"Heter du Therese?
För jag tatuerade in det namnet på bröstet igår, men jag kommer inte ihåg hur tjejen i fråga såg ut.
Men visst var det du?"



"Vad är klockan? Svindyr!"



De balettdansande männen.



"Du kan få vad du vill ur baren, jag har pappas kort!"



Nattbad.



"Vet du hur jävla grym jag är på att sova på golvet?"



"Hörru, sluta sov på stranden, ditt hotell ligger 30 sekunder här ifrån"




"Får man ta sig ett pick?"
"Skaru inte ta dig ett pick Chiefen? Då tar jag ditt!"
"ÄR DET DINA BRÖST ELLER MINA BOBBE?!"
La Familya.



"Hans byxor var tajtare än leggings Bella, jag lovar!"



"Tack tack tack tack Jade! Jag lovar att jag ska ligga med XXX hur många gånger du vill"



Så gick blev jag erbjuden en halv miljon för ett hemsläp, haha!



"Men du, om du tar min Rolex så vet jag ju att du kommer till Kalypso!"



Alla dessa män och deras ålderskriser.



Jades medarbetare, oh my oh my!



"Vilken schteekig flygplats Larnaca har, den heter till och med Hermès!"

4

Jag har krökat, röjt och festat dygnet runt i en vecka. Haft galna champagnekrig och lekt att hela semestern är en enda långa Happy Hour. Vi har dansat vid strippstången på Ambassaden & XLNT, röjt sönder bardisken på Coyotes och Ayia Napa Loungen. Vi har festat galet på Grabbarna Grus och blivit erbjudna en halv miljon för ett hemsläp ifrån Blue Moon Bar. Vi har badat och solat topless och bättrat på brännan. Vi har varit på de roligaste förfesterna, galnaste partyna och mest otippade efterfesterna. Vi har haft sinnessjukt kul dygnet runt och jag kommer helt klart återvända igen.
Bilderna och diverse citat hör inte ihop. För fler bilder och blogginlägg besök Isabelle-S eller Lyxpiinglan @ Playahead eller den här länken!

Hur mycket jag än försöker så kommer Ayia Napa förbli obeskrivligt!



Kommentarer
Postat av: Sars

putte is the shit fucking inte;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback