Tisdag - gossip gossip gossip!

Vaknade av fågelkvitter och solsken och det var länge sedan jag vaknade med en sådan harmoni i kroppen. Frulle framför OC, fortfarande med samma underbara känsla i kroppen. Lite trassel sedan visserligen men smålunch och val av dagens outfit (ingen bild kommer för kameran är nerpackad) så var allt bättre.

In till stan för fika på mitt favvofik med Empan, Sarah och Lova. Emelie K. kom även förbi en sväng, myspys. Lova såg brutalt fräsch ut efter sin shoppingodyssé i London med en ny blå Spy bag och det senaste skvallret ifrån London. För vad sägs om att bli uppraggad av en viss ung
hunk som också kan sjunga på McDonalds? För er som inte har sådan stenhård koll på brittiska popsångare så har Will Young vunnit Pop Idol 2002 och har flertalet storsäljande album bakom sig. Well, vem vet, kanske möter jag en ung italienare som kan sjunga en serenad utanför mitt hotellfönster när jag nu åker till Rom?

Vidare till Akademi bokhandeln för att inhandla lite juicy chic-lit. inför flygresan och med hem i Gucci-bagen idag blev:
- The Debutante Divorcée av Plum Sykes. Samma författare som har skrivit den fantastiska "Bergdorf Blondes"
- Cocktails for three av Madeleine Wickham (Sophie Kinsella). Samma författare som tidigare skrivit Shopaholic-böckera.
- The A-list av Zoey Dean.
- Gossip girl: Nothing can keep us together av Cecily von Ziegesar. Den senaste boken i serien, någonting att verkligen rekommendera för alla chic-lit.-lovers.
Mycket härlig läsning + ett nytt ELLE-nummer att ta med till Rom med andra ord!


Hem och nu blir det panikpackning som gäller och sedan lite plugg kanske (i bästa fall) för imorgon åker jag till ROM. Resultatet av det blir antagligen mindre bloggning men desto mer bilder på shoppingfynd och långa inlägg om resan när jag kommer hem.

Hoppas ni alla har ett brutalt bra lov!


<3

Kommentarer
Postat av: Lova

Alla italianosboys kommer dregla efter dig! Att de kan sjunga kanske inte är lika stor sannolikhet, men lite ögongodis är inte helt fel:D

2006-04-11 @ 18:27:30
Postat av: Caroline

Trevlig resa!

Postat av: Shaz

Va kul, Rom! Låter jättekul, hoppas du får det bra där ;) Har hört att The A-list ska vara bra, kanske du kan skriva en liten recension om hur den var sen? :)

2006-04-11 @ 19:51:46
URL: http://shaz.webblogg.se
Postat av: Bells

Lova: thanx darling, men antagligen ingen KÄNDIS ;)
Caroline: tack!
Shaz: yes, recensioner kommer!

2006-04-11 @ 22:25:00
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Hannah

Ja, skriv vad du tyckte om The A-list... Vill veta!

By the way, håll dig undan från italienare, de är oftast riktigt äckliga...

2006-04-11 @ 23:28:39
Postat av: Sofie

jag säger som caroline, trevlig resa!

2006-04-12 @ 10:49:04
Postat av: Jen

Ha det så underbart i Rom, ser frame mot att läsa om din resa när du kommer hem :D

2006-04-12 @ 13:41:20
URL: http://jenny.kullin.blogg.se
Postat av: Jade

ÅH BELLA, hoppas du har det bra.
Jag har precis kommit hem, vi har mycket mycket att prata om.

saknar

2006-04-14 @ 11:29:16
URL: http://lyxpiinglan.blogg.se
Postat av: sanna

det är mycket som är brutalt, right bella? eftersom du verkar skämmas över att jag kommenterar dina inlägg så får jag göra det såhär när jag får tillfälle ;P

2006-04-15 @ 15:58:35
Postat av: Isabella

Recensioner av böckerna sen tack!

2006-04-16 @ 14:25:02
URL: http://bellas.blogg.se
Postat av: Bells

Hannah: well, italienare i Missoni är inte helt fel att småflirta med, men du har rätt, de flesta var rätt skabbiga ändå! yes, recensioner kommer.

Sofie: tack!

Jen: tack, beskrivning kommer.

Jade: saknade dig med, men nu är jag hemma!

Sanna: brutalt.

Isabella: yes, det kommer!

2006-04-16 @ 22:43:45
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Hannah

Missoni eller inte. Innerst inne är alla italienare italienare... Haha, du förstår nog vad jag menar....

Jag tror Italinerna bara gömmer en äcklig människa i vackra kläder....

2006-04-16 @ 23:33:44
Postat av: Bells

Hannah: Haha, ja, för de äckligaste grabbarna var de som hade bäst klädsmak. och jag är som vanligt en sucker för en grabb som är klädd i couture

2006-04-17 @ 00:02:51
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback